شیعه به دنیا آمده ایم که موثر در تحقق ظهور مولا باشیم

تعجیل در فرج آقا امام زمان صلوات

پاورپوینت معرفی سندبلاست

سه شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۷، ۰۴:۵۵ ب.ظ

پاورپوینت معرفی سندبلاست

پاورپوینت معرفی سندبلاست در47 اسلاید برای کاربران عزیز در نظر گرفته شده است و شما می توانید در صورت تمایل این پاورپوینت را دانلود نمایید. کاربران عزیز توجه داشته باشید هنگام دانلود فایل از مرورگر internet explorer استفاده نکنید تا با مشکل روبه رو نشوید.


مشخصات فایل
تعداد صفحات 47
حجم 721 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی عمران و ساختمان

توضیحات کامل

 معرفی سندبلاست

 

‌سندبلاست (Sand Blast) یا همان ساب پاشی (Abrasive blasting) فرایندی است که طی آن ذرات ریز ساینده بر روی سطح فلز با فشار هوا پاشیده می‌شوند تا ناصافی‌های سطحی را گرفته و سطح فلز را برای رنگ آمیزی آماده کنند. به عبارت دیگر سندبلاست فرآیند سیلیس پاشی، پرتاب ماسه و شن با فشار بسیار زیاد هوا است‌. پس از سندبلاست کردن سطح‌، بنا بر کیفیت سندبلاست‌، گرد و خاک، مواد زائد‌، رنگ و … از روی سطح فلز پاک می‌شود.


اصول کار در دستگاه‌های سندبلاست sandblast


روش کار سندبلاست به این صورت است که ماسه‌های ساینده که عمدتاً از جنس سیلیس، مس باره و اکسید فلزات هستند با استفاده از فشار باد کمپرسور شتاب گرفته و بر روی سطح قطعه پاشیده می‌شوند.
وسیله مورد نیاز سندبلاست‌
* دیگ سندبلاست
* کمپرسور باد
* شلنگ
* کلاه سندبلاست
* نازل سندبلاست
کلیه لوازم سندبلاست شامل دیگ‌های سند بلاست در سایزهای مختلف‌، نازل‌های سندبلاست (۴ و ۵٫۵ و ۶) و شلنگ‌های مربوطه و ساخت کابین سندبلاست (سندبلات شیشه .سندبلات خطوط و…‌) است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۶
بهار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی