شیعه به دنیا آمده ایم که موثر در تحقق ظهور مولا باشیم

تعجیل در فرج آقا امام زمان صلوات

پاورپوینت نوکارکردگرایی چیست

يكشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۷، ۰۵:۳۴ ب.ظ

پاورپوینت نوکارکردگرایی چیست

پاورپوینت نوکارکردگرایی چیست شامل 40 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان علوم سیاسی کاربرد دارد .


مشخصات فایل
تعداد صفحات 40
حجم 309 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی علوم سیاسی

توضیحات کامل

پاورپوینت نوکارکردگرایی چیست

 

پاورپوینت نوکارکردگرایی چیست شامل 40 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم سیاسی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

نوکارکردگرایی (neofunctionalism) مولود فکری کارکردگرایی است. نوکارکردگرایی عمدتا به بسط، اصلاح، و آزمایش فرضیه‌های مربوط به همگرایی پرداخته است. متون نوکارکردگرایی شامل آثار ارنست هاس، فیلیپ اشمیتر، لیون لیندبرگ، جوزف نای، رابرت کیوهین، و لارنس شاینمن می‌گردند. بسیاری از آثار نوکارکردگرایان ـ و البته نه همه‌ی این آثار ـ حول تشکیل و تکامل جامعه‌ی اروپا دور می‌زنند. همان‌طور که چارلز پنتلند در اشاره به متون نوکارکردگرایانه‌ی دهه‌ی 1960 اشاره می‌دارد، «نوکارکردگرایی به سوی نظریه‌پردازی میان‌برد گرایش داشت، و این گرایش آن را قادر ساخت تا طی مدت نسبتا کوتاهی به تحلیلی قانع‌کننده و سودمند ـ ولی گاه تصدیق‌نشده ـ درباره‌ی شرایط اروپا دست یابد.بعد از جنگ جهانی دوم، مخصوصا در طول دهه‌ی 50 هنگامی که جنگ سرد در نقطه‌ی اوج خود بود احساس مافوق ملی‌گرایی، یکی از دو احساس مخالف حاکم بر رفتار سیاسی نظام بین‌المللی بود. در نتیجه‌ی این احساس در اروپا، «EEC» ظهور کرد. هم‌زمان با ظهور احساسات مافوق ملی‌گرایی تلاش فکری برای یافتن علت این وحدت آغاز شد. بنابراین کارهای تئوریک مهمی تدوین شد. تنها دو مورد آنها یکی برداشت ارتباطی و دیگری برداشت نوکارکردگرایی بودند. از میان این دو تنها مفرضات نوکارکردگرایی بر پایه‌ی سازمان‌های بین‌المللی آن زمان استوار است. مفروض‌های این تئوری در طی دهه‌ی 50 و اوایل دهه‌ی60 قادر به تبیین وقایع نظام بین‌المللی بودند.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه
زمینه‌های پیدایش کارکردگرایی نو
فرضیه‌های نوکارکردگرایی
اصول نوکارکردگرایی
اشتراکات نوکارکردگرایی با کارکردگرایی
تمایزات نوکارکردگرایی با کارکرگرایی
نظریه‌ی نوکارکردگرایی و هم‌کاری بین‌المللی
نقد نظریات نوکارکردگرایی
پایان

 

عنوان : نوکارکردگرایی چیست

فرمت : پاورپوینت

حجم : 312 کیلوبایت

تعداد صفحات : 40

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

نوکارکردگرایی چیست


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۷
بهار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی