شیعه به دنیا آمده ایم که موثر در تحقق ظهور مولا باشیم

تعجیل در فرج آقا امام زمان صلوات

۲۰ مطلب در دی ۱۳۹۹ ثبت شده است

دانلود تحقیق نرون ها و شبکه عصبی مصنوعی با فرمت ورد

 

هدف از این تحقیق بررسی نرون ها و شبکه عصبی مصنوعی با فرمت docx در قالب 19 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 19
حجم 217 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی مدیریت


توضیحات کامل

 

 

هدف از این تحقیق بررسی نرون ها و شبکه عصبی مصنوعی با فرمت docx در قالب 19 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

 

فهرست مطالب

شبکه­های عصبی مصنوعی

2-7-1-مقدمه

2-7-2-تاریخچه شبکه­های عصبی30

2-7-3-نرون طبیعی

2-7-4-نرون مصنوعی

2-7-5- معماری شبکه عصبی

2-7-5-1- شبکه های پیشرو

2-7-5-2- شبکه­های بازجریانی

2-7-6-یادگیری در شبکه­های عصبی

2-7-7-شبکه پرسپترون چندلایه

 2-7-8-مزایا و معایب شبکه­های عصبی

2-7-9-کاربرد شبکه­های­ عصبی در مدیریت

منابع

 

 

 

شبکه عصبی مصنوعی(ANN) یک سامانه ی پردازش اطلاعات است که به دنبال تقلید از رفتار سیستم­های بیولوژیکی عصبی، مانند مغز انسان می­باشد. یک شبکه ­عصبی از تعداد زیادی نرون به هم پیوسته تشکیل شده که به صورت متحد برای حل مشکلات خاص با یکدیگر کار و تعامل می­کنند. کامپیوتر­های معمولی برای حل مسأله، از رویکرد الگوریتمی‌‌ تحت مجموعه­ای از دستورالعمل­ها استفاده می­کنند. این بدان معنی است که آنها فقط می­توانند مشکلاتی را حل کند که در حال حاضر به­خوبی درک شده است. با این حال، شبکه­­های­ عصبی مصنوعی بیشتر شبیه انسانها‌‌ هستند که برای حل مشکل می­توانند از طریق استفاده از مثال­ها، حتی زمانی که داده­ها پیچیده یا مبهم هستند، آموزش ببینند (بوهمن، 1993).

 

 

 

تاکنون از شبکه‌های عصبی در بسیاری از زمینه‌ها نظیر تجارت، صنعت و علوم تجربی استفاده شده است. سیستم عصبی انسان از یک سری عناصر پردازش ساده به نام نرون یا گره تشکیل شده است (زراءنژاد و همکاران، 1387).  هرکدام از این نرون‌ها یک سیگنال اولیه را که اطلاعاتی از یک نرون دیگر و یا محرک خارجی است، دریافت می‌کند و آن را با استفاده از یک تابع فعال‌سازی یا تبدیل، پردازش و یک خروجی پردازش شده را تولید می‌کند. در مرحله بعد، خروجی مربوط را، به نرون‌های داخلی‌تر یا نرون‌های دیگر می‌فرستد. این ویژگی، یعنی پردازش اطلاعات، شبکه‌های عصبی مصنوعی را به یک روش محاسباتی قدرتمند، برای یادگیری از مثال‌ها و تعمیم این یادگیری به مثال‌هایی که تاکنون مشاهده نشده است، تبدیل می‌کند )هیکین، 1999)


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ دی ۹۹ ، ۱۴:۱۴
بهار

پاورپوینت بررسی معماری کاروانسرای چاله‌سیاه

 

در این فایل کاروانسرای چاله‌سیاه واقع در اصفهان مورد بررسی قرار گرفته است.این فایل در قالب پاورپوینت دارای 24 اسلاید می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنطیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد.


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 24
حجم 14502 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی معماری


توضیحات کامل

 

 

پاورپوینت بررسی معماری کاروانسرای چاله‌سیاه

 

این فایل شامل بررسی معماری کاروانسرای چاله‌سیاه می باشد این فایل در قالب پاورپوینت و دارای 24اسلاید قابل ویرایش است. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. این پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

پاورپوینت بررسی معماری کاروانسرای چاله‌سیاه ، 24اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

•    معرفی پروژه
•    موقعیت
•    معرفی فضاهای مختلف کاروانسرا
•    کتیبه ها
•    پلان
•    و...

 

مختصری از متن:

•    این دو حیاط کوچک که در احاطه حجره‌ ها و ایوانچه‌ ها هستند احتمالا جایی مخصوص زنان بوده است. دلیل این نظریه این است که کارونسرای شیخ علیخان در مسیر کاروان‌ های زیارتی بوده و شاه و زنان حرمسرا نیز در آن اسکان می یافتند. هر کدام از حجره ها برای یک خانواده در نظر گرفته می شد....


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ دی ۹۹ ، ۱۴:۱۳
بهار
 
 
 
 
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ دی ۹۹ ، ۱۴:۱۲
بهار
پاورپوینت درس هفتم زبان انگلیسی مقطع هشتم My Hobbies

پاورپوینت-درس-هفتم-زبان-انگلیسی-مقطع-هشتم-my-hobbiesWhat do you do as a hobby? I watch movies as a hobby. Do you like reading? Yes, very much. What‘s your hobby? I enjoy searching the webدانلود فایل

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ دی ۹۹ ، ۱۴:۱۰
بهار

پاورپوینت تحلیل و بررسی بازاریابی B2B و B2C

 

پاورپوینت تحلیل و بررسی بازاریابی B2B و B2C دارای 47 اسلاید با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد.


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 47
حجم 1395 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی پاورپوینت بازاریابی


توضیحات کامل

 

 

فهرست مطالب :


مقدمه
بازاریابی B2B وB2C چیست؟
کسب و کارهایی که مستقیماً به مصرف کنندگان می فروشند (B2C)
بازاریابی B2C
مشاغلی که مستقیماً به مشاغل می فروشند (B2B)
بازاریابی B2B
خریداران B2B vs B2C
اهمیت خدمات به مشتری
اهمیت برند برای B2B
اهمیت برند برای B2C
قبل از شروع بازار برنامه ریزی کنید
تشابهات بازاریابی B2B و B2C
تفاوت بازاریابیB2C و B2B

 

بخشی از متن پاورپوینت :


مقدمه

بین بازاریابی مشاغل و بازاریابی در جایگاه یک مصرف کننده تفاوت وجود دارد. برخی فکر می کنند بازاریابی با کسی که به دنبال خرید چیزی برای خود است، همان بازاریابی برای شخصی است که برای تجارت خود اقدام به خرید می کند. شما هنوز هم فقط برای مردم بازاریابی می کنید.
شما هنوز با شخصی تصمیم می گیرید که چه چیزی را بخرد و از چه کسی تصمیم بگیرد ، اما شخصی که برای خود محصول می خواند آیه هایی را خریداری می کند که برای شرکت خود بخرد ، یک خرید بسیار متفاوت است. در حقیقت ، تفاوتهای عمیقی وجود دارد که باید هنگام تدوین استراتژی بازاریابی خود به خاطر بسپارید.

بازاریابی B2B وB2C چیست؟

مشاغلی که از بازاریابی B2B استفاده می کنند، در صدد هستند تا محصولات و خدمات خود را به شرکت ها و کسب و کارهای دیگر ارائه کنند و آنها را در گروه مشتریان خود قرار دهند. اما مشاغلی که از B2C بهره می برند، بر آنند که محصولات و خدمات خود را مستقیما به دست مصرف کننده نهایی رسانده و عموما با مشتریانی طرف هستند که محصولات و خدمات را برای مصرف شخصی مورد استفاده قرار می دهند. البته لازم است بگوییم که برخی از کسب و کارها هر دو نوع بازاریابی را مورد استفاده قرار می دهند.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ دی ۹۹ ، ۱۴:۱۰
بهار

پاورپوینت تحلیل و بررسی مهارت نه گفتن

 

پاورپوینت تحلیل و بررسی مهارت نه گفتن دارای 36 اسلاید با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد.


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 36
حجم 1471 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی پاورپوینت روانشناسی


توضیحات کامل

 

 

فهرست مطالب :


مهارت نه گفتن چیست؟
چرا باید نه بگوییم؟ 
چرا نه نمی گوییم؟
چگونه نه بگوییم؟
قاطعانه نه بگویید
محترمانه برخورد کنید
۱۱ راهکار قدرت نه گفتن

 

بخشی از متن پاورپوینت :


مهارت نه گفتن چیست؟

وقتی مودبانه به درخواست های غیر منطقی، پاسخ نه می دهید دارای یک مهارت قدرتمند در برقراری ارتباط با دیگران هستید. این مهارت از کودکی در انسان شکل می گیرد و کاملا اکتسابی است. مهارت نه گفتن ریشه در ژنتیک ندارد و از نسلی به نسل دیگر منتقل نمی شود. البته والدینی که به درستی دارای مهارت های ارتباطی نظیر نه گفتن هستند، این مهارت را به کودکان یاد می دهند. وقتی شخصی در بزرگسالی نمی تواند در مقابل درخواست های اطرافیان پاسخ منفی بدهد دچار مشکلات جدی شخصیتی است.مهارت نه گفتن یکی دیگر از مهارت های ارتباطی است که همچون مهارت مذاکره کرده، مهارت سوال پرسیدن و مهارت واگذار کردن کارها یاد گرفتنی است. در طول زندگی و از همان ایام کودکی باید یاد بگیریم که هر درخواستی پذیرفتنی نیست. این مهارت به مرور قوی تر شده و به طور کامل رشد خواهد کرد. مثل دیگر مهارت ها برای کسب قدرت نه گفتن باید تمرین کرد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ دی ۹۹ ، ۱۴:۰۹
بهار
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ دی ۹۹ ، ۰۸:۴۸
بهار
پاورپوینت وسواس

پاورپوینت-وسواسپاورپوینت وسواس، 21 اسلاید و قابل ویرایش.وسواس یکى از شایع‌ترین اختلالات عصبى در انسان است. در همه جوامع بشرى از متمدن و غیر متمدن، بصورت آشکار و نهان وجود دارد. اختلال وسواسى اجبارى ممکن است در هر سنى آغاز شود اما شروع آن معمولا در دوره نوجوانى است


دانلود فایل

 

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ دی ۹۹ ، ۰۸:۴۳
بهار
 
 
 
 
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ دی ۹۹ ، ۰۸:۴۱
بهار

پاورپوینت اخلاق حرفه ای و رفتار اخلاقی و تحویلی نگری

 

امروز در تجزیه و تحلیل رفتار سازمان ها، پرداختن به اخلاق و ارزش های اخلاقی یکی از الزامات است. نماد بیرونی سازمان ها را رفتارهای اخلاقی آنها تشکیل می‌دهد که خود حاصل جمع ارزش های گوناگون اخلاقی است که در آن سازمان ها، ظهور و بروز یافته است.


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 20
حجم 60 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی علوم تربیتی


توضیحات کامل

 

 

پاورپوینت اخلاق حرفه ای و رفتار اخلاقی و تحویلی نگری

 

مقدمه
امروز در تجزیه و تحلیل رفتار سازمان ها، پرداختن به اخلاق و ارزش های اخلاقی یکی از الزامات است. نماد بیرونی سازمان ها را رفتارهای اخلاقی آنها تشکیل می‌دهد که خود حاصل جمع ارزش های گوناگون اخلاقی است که در آن سازمان ها، ظهور و بروز یافته است. در شرایط کنونی رعایت نشدن برخی معیارهای اخلاقی، نگرانیهای زیادی را در بخشهای دولتی و غیردولتی به وجود آورده است. سقوط معیارهای رفتاری در بخش دولتی، پژوهشگران را واداشته تا در جستجوی مبناهای نظری در این رابطه بوده تا بتوانند مسیر مناسب اجرایی آن را فراهم سازند. لذا یکی از عمده ترین دغدغه های مدیران کارآمد در سطوح مختلف، چگونگی ایجاد بسترهای مناسب بـرای عوامل انسانی شاغل در تمام حرفه ها است تا آنها با حس مسئولیت و تعهد کامل به مسایل در جامعه و حرفه خود به کار بپردازند و اصول اخلاقی حاکم بر شغل و حرفه خود را رعایت کنند. اولین گام در دستیابی به این اهداف درک صحیح از مفهوم اخلاق و شناسایی عوامل تاثیرگذار بر رفتار اخلاقی کارکنان در سازمان می باشد تا در گام های بعدی بر روی این عوامل مداقه لازم صورت پذیرد.
تعریف اخلاقیات (morals 8 Ethics)
در فرهنگ دهخدا اخلاق عبارت است از دانش بدخویی ونیک خویی ها.
اخلاق بطور ساده و خلاصه شامل شناخت صحیح از ناصحیح و آنگاه انجام صحیح و ترک ناصحیح است.(سلطانی ،1382)
اخلاق عبارت است از یک سلسله خصلتها و سجایا وملکات اکتسابی که بشر آن را بعنوان اصول اخلاقی می پذیرد.(مطهری،1367)
اخلاق، معرفتی است که از افعال اختیاری انسان بر اساس یک سیر عقلایی شکل می گیرد.
اخلاق را مجموعه‌ای از صفات روحی و باطنی انسان تعریف کرده‌اند که به صورت اعمال و رفتاری که از خلقیات درونی انسان ناشی می‌شود، بروز ظاهری پیدا می‌کند و بدین سبب گفته می‌شود که اخلاق را از راه آثارش می‌توان تعریف کرد. استمرار یک نوع رفتار خاص، دلیل بر آن است که این رفتار یک ریشه درونی و باطنی در عمق جان و روح فرد یافته است که آن ریشه را خلق و اخلاق می‌نامند.دامنه اخلاق را در حد رفتارهای فردی تلقی می‌کنند، اما رفتارهای فردی وقتی که در سطح جامعه یا نهادهای اجتماعی تسری پیدا می‌کند و شیوع می‌یابد، به نوعی به اخلاق جمعی تبدیل می‌شود که ریشه‌اش در فرهنگ جامعه می‌دواند و خود نوعی وجه غالب می‌یابد که جامعه را با آن می‌توان شناخت. (قراملکی، 1387)
اهمیت اخلاق در روایات اسلامی
این مساله در احادیثی که از شخص پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و همچنین از سایر پیشوایان معصوم علیهم السلام رسیده است با اهمیت فوق العاده ای تعقیب شده، که به عنوان نمونه چند حدیث پرمعنای زیر را از نظر می گذرانیم: در حدیث معروفی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله میخوانیم: انما بعثت لاتمم مکارم الاخلاق، من تنها برای تکمیل فضائل اخلاقی مبعوث شده ام و در تعبیر دیگری: « انما بعثت لاتمم حسن الاخلاق » آمده است. و در تعبیر دیگری: « بعثت بمکارم الاخلاق ومحاسنها » آمده است. تعبیر به انما که به اصطلاح برای حصر است نشان میدهد که تمام اهداف بعثت پیامبر صلی الله علیه و آله در همین امر یعنی تکامل اخلاقی انسانها خلاصه می شود.
معانی و کاربردهای اخلاق
استاد محمدتقی مصباح یزدی در کتاب فلسفه اخلاق چهار معنی و کاربرد را برای اخلاق ذکر کرده اند که عبارتست از:
1-صفات راسخ انسان
 2- صفات نفسانی
3- فضایل اخلاقی
4-  نهاد اخلاقی زندگی
اخلاق حرفه ای
1- اخلاق حرفه ای،مجموعه ای از اصول و استانداردهای سلوک بشری است که رفتار افراد و گروهها را تعیین می کند (احد فرامرز قراملکی،1382)
2- در حقیقت، اخلاق حرفه ای، یک فرایند تفکر عقلانی است که هدف آن محقق کردن این امر است که در سازمان چه ارزش هایی را چه موقع باید حفظ و اشاعه نمود.
3- مجموعه ای از کنش ها و واکنشهای اخلاقی پذیرفته شده که از سوی سازمانها و مجامع حرفه ای مقرر می شود تا مطلوب ترین روابط اجتماعی ممکن را برای اعضای خود در اجرای وظایف حرفه ای فراهم آورد اخلاق حرفه ای گویند(آزاد،1373)
اهمیت اخلاق حرفه‌ ای در سازمان
اخلاقیات در سازمان به عنوان سیستمی از ارزش ها و بایدها و نبایدها تعریف می شود که بر اساس آن نیک و بدهای سازمان مشخص و عمل بد از خوب متمایز می شود. به طور کلی انسان ها در بعد فردی و شخصیتی دارای ویژگی های خاص اخلاقی هستند که پندار، گفتار و رفتار آنها را شکل می دهد. ممکن است همین افراد وقتی در یک جایگاه و پست سازمانی قرار می گیرند عواملی موجب شود که پندار، گفتار و رفتار متفاوتی از بعد فردی سر بزند که این ویژگی های انسانی بر روی میزان کارایی و اثر بخشی سازمان تاثیر بگذارد. رفتارهای متفاوت اخلاقی افراد به عنوان کارمندان سازمان در یک طیف خطی که یک سر آن سلامت اداری و سر دیگر طیف فساد اداری می باشد قابل تحلیل می باشد و میزان سلامت اداری در میزان موفقیت سازمان در انجام ماموریت ها، اجرای راهبردها و برنامه ها و در نهایت دستیابی به اهداف سازمانی نقش به سزایی را ایفا می کند. اولین گام در دستیابی به این اهداف درک صحیح از مفهوم اخلاق و شناسایی عوامل تاثیرگذار بر رفتار اخلاقی کارکنان در سازمان می باشد
 فرد آر. دیوید می گوید: در سازمان، اصول اخلاقی خوب از پیش شرط های مدیریت استراتژیک خوب است؛ اصول اخلاقی خوب ، یعنی سازمان خوب.
عوامل تاثیرگذار بر رفتار اخلاقی کارکنان
الف) سطح کلان: مربوط به فاکتورهایی که در محیط خارجی سازمان وجود دارند. این فاکتورها معمولا تحت کنترل سازمان ها نیستند و از سوی سیستم های فرادست به آنها تحمیل می گردند شامل:
فرهنگ -اقتصاد -محیط سیاسی -تکنولوژی -مذهب -قانون

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ دی ۹۹ ، ۰۸:۳۴
بهار