شیعه به دنیا آمده ایم که موثر در تحقق ظهور مولا باشیم

تعجیل در فرج آقا امام زمان صلوات

پاورپوینت بذل مدت در ازدواج موقت

سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷، ۰۹:۴۶ ب.ظ

پاورپوینت بذل مدت در ازدواج موقت

پاورپوینت بذل مدت در ازدواج موقت شامل 21 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان حقوق کاربرد دارد .


مشخصات فایل
تعداد صفحات 21
حجم 4063 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی فقه و حقوق اسلامی

توضیحات کامل

پاورپوینت بذل مدت در ازدواج موقت

 

پاورپوینت بذل مدت در ازدواج موقت شامل 21 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان حقوق ، علوم سیاسی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

یکی از موارد تاسیس احکام فقهی اسلام درباب ازدواج، ازدواج موقت است که تقریبا در بقیه ادیان آسمانی، سابقه‌ای ندارد. فلسفه ازدواج موقت، با ازدواج دائم متفاوت است و هرکدام احکام و ویژگیهای خاص خود را دارد. در ازدواج موقت، هدف ارضای صحیح غریزه جنسی، برای کسانی است که امکان ازدواج دائم ندارند و یا اینکه درهمسرشان، مشکلی وجود دارد که باعث کاهش لذت جنسی از همسر می‌شود. شاید به همین دلیل است که از ازدواج موقت به عنوان متعه، نام برده شده و از مصدر استمتاع، به معنی لذت بردن، مشتق شده است. لذا فلسفه ازدواج موقت، تشکیل خانواده و تولید مثل، نیست. بعضی از خلفای بعد از پیامبر گرامی اسلام، ازدواج موقت را ممنوع اعلام نمودند که بنابر روایت معتبری از امام محمدباقر(ع) موجب گسترش فساد و زنا در جامعه گردید.

 و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

ازدواج موقت

شرایط ازدواج موقت

ازدواج موقت با زن شوهردار

ثبت ازدواج موقت

تعریف بذل

بذل مدت

پایان

 

عنوان : بذل مدت در ازدواج موقت

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 21

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

بذل مدت در ازدواج موقت


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۱۸
بهار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی